فریادهای دل شکسته یک بلوچ

فریادهای دل شکسته یک بلوچ

فریادهای دل شکسته یک بلوچ

فریادهای دل شکسته یک بلوچ

سلام مادر

سلام مادر ... سلام بهترین خلقت خدا روی زمین ... سلام عزیز دله بابا ... سلام نازنین عشق ما ... چقدر کمه که ی روز فقط بنام تو باشه کاش همه روزا بنام تو باشه ... کاش میتونستم زحمات عاشقانه تو رو ی جوری جبران کنم ... خسته نباشی و امیدوارم سالهای سال سایهء گرم وجود پر مهر و محبتت بالای سر ما باشه ... خونه این روزا بدون حضور تو گرمی و صفا نداره ... زود برگرد تا عاشقانه بر دستای رنج کشیده و خسته ات بوسه زنم و در برابرت زانو بزنم و تعظیمت کنم که تو خدای منی و عشق و کعبهء من در این دنیا بعد از خدای تو ... تویی که همهء وجودمی و امید زندگی و دلخوشی و بهانهء زندگیم ... دست همه مادران عاشق رو میبوسوم !!!! ای یگانه دوست واقعی من ... به دعای خیر سحری تو همیشه محتاجم ... ای یگانه تکیه گاه خستگی و تنهایی من مرا ببخش ... همیشه نیازمند اون نگاه گرم و مهربونتم ... همیشه نیازمند اعتماد و صداقت و کلامتم ... همهء عمرم فدای ی لحظه عمر با برکت تو باد ...  مادران عاشقترین موجودات هستند به دلیل احساس پاک و عاشقانه ای که دارند ...